Sabtu, 22 Mei 2010

kisah program....


minggu lepas...
aku bzz sangat dengan program sekolah....
huh!!...penatt...
tapi bess...camner tu ekk...??
aku pun sendiri compius....
eerrk???
dalam dok kalut2 nk cari bahan 
tok program pra zohor...
aku disua plakk ngan suatu kertass...
rupernye kertas untuk penyelarasan soalan 
peperiksaan pertengahan tahun 2010....
ader la jugakk namernyer...
ermmm....
maner satu nak kne handle dlu nihh...
erkk...commpius lagi...
ehehehe....
pening dohh raserr....
sebelum cuti minggu nihh...
aku sett dohh dalam mindaku....
nak settle abiess....
alahaii....
tup..tup..
tak sempatt jugakk nak settle...
kne rekod yang program nilam plakk...


jom baca buku


PROGRAM NILAM!!~~
ermmm....
banyakk tuhh....
form 1 n 2....
adess!!...
bdak2 kecik...
penat beperang ngan dieorg...
tu pun semata2 suh
bawakk buku nilam 
semoga Allah mempermudahkan kerja aku esok...
aminn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan