Rabu, 12 Januari 2011

1st story

1st nakk cito pasai balik kemaman dulu la kannn....episodd yangg lepass suda lupo...banyakk sangatt yangg nakk dicerito sampaii lehh lupo...ok...aku n suami balik kekemaman pada 21hb 12 baru nihh aserr...hehehehe...tu punn kalu takk silapp..ari rabu...adoii...balikk sebab banyakk perkara yang perlu disetellkann...summber kewangan punn makinn menyusutt....ermmm...kegawatan ekonomi...niatt asall nak kijo norehh gotahh ajo...tapi tulaa..cuaco tak mengizinkann...terpakkserr la dokk membesarrkan badann kat umahh jerkkk....bengapp kepalo otakk aserr...nakk kuarr jalan2kann takdokk duitt...so terpakserr la dokk dalamm bilikk jer...adess....suda  jauhh aku menyimmpang...ok..berbalikk pada cerita asall ekk...kami bertolakk balikk kemaman dalam kol 10 pagi...adesss dahh la seat tempatt dudukk kat belakangg..mau tak melommpattnyer aku...adess...sabo jerlaa....kami samapaii kat kemasekk dalam area kol 5petangg...adess...ingatt ado la yang datang amikk husbemm aku...ruponyer...husbemm aku yang kne jalan sendiri...so tinggallahh aku sorang2 kat tepi jalann tuhhh...muler2 tu takott gakk..tapii aku wakk bodoo jerkkk...kalu ado aper2 aku jeritt la kuat2..heheheehehe....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan