Jumaat, 6 Mei 2011

time lawatan kali ke 4 (1st scan)


time niih 10 /11/2010...ari apa lupa la plak..sudah cukup 4bln usia my miow2 to be...hehehe....so if ikut jadual asalll.ari nihh aku kne scann...ermmm...excited gakk raser..maklum laa...first time punyer scann...so nak tak nak terpaksa la kau kuar aewaii dari kejer tk ke klinik kesihatan kubang kerian....punyer la ramai orang...mane taknyer...aku punyer temujanji kol 2....last2 turn aku kol 4....perot???...tak usahh cakapp la memg berkerongcong giler....sesekali teringat kat baby...keciann la plakk..kelaparannn....huhuhu....result scan doc cakap sumernyer ok...alhamdulillah....time tu BPD baby 33mm ( 15w 5d)...ermmm...first time aku dengar BPD....sesekali tergerak gak ati nak cari ae itu BPD....setelah mengeksplore....apa yang aku dapat.....BPD ialah satu ukuran diametes kepala fetus....ooo...baru ku tahu...manakala...FL baby plak 20mm (16w)...tok pengetahuan sume FL merujuk kepada ukuran panjang tlang paha fetus dalam kandungan...ermmmm....suda majuteknologi kita sekarangg...sumernyer dhujung jari jerkkk...doc jangka due aku area 28hb 4 2011...tu pun based on result scan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan